Reklamácie a vrátenie tovaru

 
Reklamácie živočíchov:
 
Ak vám boli doručené živočíchy a po rozbalení termoboxu zistíte, že niektorý z nich je uhynutý, kontaktujte nás e-mailom a priložte fotografiu uhynutého živočícha. Živočícha položte na papier a takto ho odfoťte, aby bola reklamácia správne posúdená.

 

Možnosti reklamácie:

  1. Opätovné zaslanie živočícha – Pri ďalšej objednávke napíšte do poznámky pre predajcu text: “Reklamácia – [druh živočícha] [počet]”. Reklamované živočíchy vám zašleme v ďalšej objednávke.
  2. Vrátenie peňazí – Po uznaní reklamácie vám vystavíme dobropis a vrátime peniaze na váš účet. V tomto prípade je potrebné zaslať číslo vášho bankového účtu

 

Dodanie živých živočíchov: 

  1. Kupujúci je povinný pri objednávke uviesť správne a úplné kontaktné údaje (meno, adresu, telefónne číslo, e-mail). Predávajúci nenesie zodpovednosť za nedoručenie zásielky v prípade, že kupujúci poskytol nesprávne alebo neúplné údaje.
  2. Živé živočíchy sú odosielané výhradne formou expresného doručenia. Kupujúci je povinný zabezpečiť prevzatie zásielky v deň doručenia.
  3. Predávajúci nezodpovedá za úhyn alebo zhoršenie zdravotného stavu živých živočíchov v prípade:
    • že zásielka nebola prevzatá kupujúcim v deň doručenia,
    • že kuriér nedokázal kontaktovať kupujúceho z dôvodu nesprávnych kontaktných údajov,
    • že kupujúci neposkytol potrebnú súčinnosť pri doručení. 
  4. V uvedených prípadoch nevzniká kupujúcemu nárok na náhradu škody, na opätovné zaslanie tovaru ani na vrátenie kúpnej ceny.

 

Odstúpenie od zmluvy a vrátenie živého tovaru: 

  1. Podľa § 7 ods. 6 písm. e) zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom je predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze.
  2. Na základe uvedeného ustanovenia nie je možné odstúpiť od zmluvy a požadovať vrátenie kúpnej ceny pri dodávke živých živočíchov (napr. rýb, bezstavovcov, rastlín a pod.).
  3. Predávajúci preto neprijíma vrátenie živého tovaru z dôvodu odstúpenia od zmluvy bez udania dôvodu v 14-dňovej lehote.
  4. Reklamáciu je možné uplatniť iba v prípade, že zásielka bola doručená kupujúcemu v deň doručenia a živočíchy boli preukázateľne mŕtve alebo poškodené už pri prevzatí zásielky. V takom prípade je kupujúci povinný zdokumentovať stav zásielky (fotografia, video) a bezodkladne kontaktovať predávajúceho.